Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.  
części zamienne do agd

Wysyłka za pobraniem

Realizacja zamówienia
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
Przesyłki dostarcza firma kurierska lub Poczta Polska, możliwy jest również odbiór osobisty z naszej siedziby:

Kraków, ul.Kościuszki 38, poniedziałek-piątek godz.9°°-17°°
 
Klient może wybrać następujące formy wysyłki i płatności za zamówione towary:



- Poczta Polska - przesyłka priorytetowa za przedpłatą na konto
koszt = cena towaru + koszt przesyłki (8.99 zł ,15.99 zł lub 24.99zł w zależności od wielkości listu/paczki i rodzaju przesyłki)
czas dostawy do 14 dni od dnia wysłania



- Firma kurierska - przesyłka kurierska za pobraniem, płatne przy odbiorze lub za przedpłatą
koszt = cena towaru + koszt przesyłki 13,99 lub 17,99 zł lub 25 zł w przypadku elementów szklanych i wielkogabarytowych
czas dostawy do 48 godzin od dnia wysłania



- Paczkomaty.pl - przesyłka do odbioru w sieci paczkomatów InPost.
Koszt dostawy towaru po przedpłacie 13,99 , pobranie 25zł.



- odbiór osobisty z naszej siedziby , płatne przy odbiorze - cena towaru brak kosztów logistycznych = sklep informuje telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie odbioru zamówionych produktów
 

Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany formy przesyłki w przypadku zamówień elementów szklanych, płynnych i innych, których bezpieczny i bezszkodowy transport jest utrudniony. W takich wypadkach preferujemy wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej. Przed nadaniem wysyłki sklep wysyła informację do nabywcy celem akceptacji warunków zmiany realizacji zamówienia.

W przypadku zamówienia części na specjalne zamówienie klienta zastrzegamy sobie prawo do pobrania zaliczki lub przedpłaty - bezzwrotnej w przypadku gdy warunki zamówienia zostaną złamane przez Zamawiającego.

Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, konsument ma prawo do odstpienia od umowy bez podania przyczyny o terminie 14 dni od otrzymania towaru oraz jego zwrotu w terminie 14 dni. Stosuje się zasady wynikające z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dodatkowo przepis ten dotyczy sprzedaży konsumenckiej, tylko osobie fizycznej, użytkowanie towaru nie może być związane z jakąkolwiek działalnością gospodarczą. 
Towar podlegający zwrotowi nie może być używany lub uszkodzony. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny. 
 
Formularz zwrotu towaru

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
 
 
Klient zwracany towar wysyła tylko i wyłącznie na koszt własny, z dołączonym pisenmym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Klient powinien podać również numer konta, na który sklep zwróci zapłatę. Przesłany w ten sposób towar zostanie w ciągu 3 dni sprawdzony przez sklep i jeżeli spełnia wymagania zwrot zostanie przyjęty a płatność przelana na konto wskazane przez kupującego w formularzu.

Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady lub towar jest niezgodny z zamówieniem, powinien niezwłocznie poinformować o tym sklep WYŁĄCZNIE drogą e-mail (sklep@czesciagd.pl)  umieszczając w tutyle nr zamówienia i opisując dokładnie zaistniały problem. Po zapoznaniu się ze sprawą nasi konsultanci podejmą kroki celem wyjaśnienia reklamacji. W przypadku konieczności odesłania reklamowanej części do nas koszty wysyłki pokrywa kupujący. Koszty przesyłki reklamacyjnej zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji. Reklamowany towar zostaje wymieniony na pozbawiony wad i wysłany na koszt sklepu do klienta. Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu np. braku towaru na stanie następuje zwrot poniesionych kosztów na podane przez klienta konto.
Czas rozpatrywania reklamacji do 14 dni.

Sklep nie przyjmuje ŻADNYCH przesyłek odsyłanych
bez konsultacji z działem reklamacji.