Wysyłka i zwroty
Klient może wybrać następujące formy wysyłki i płatności za zamówione towary:
Firma kurierska DPD
przesyłka kurierska za przedpłatą (przelew, BLIK, karta bankowa, Google Pay) - Koszt przesyłki 15,99 zł
czas dostawy do 48 godzin od dnia wysłania
W przypadku wysyłek gabarytowych (zespoły piorące, komory piekarnika) koszty 70,00 zł
Paczkomaty InPost
przesyłka do odbioru w sieci paczkomatów InPost (przelew, BLIK, karta bankowa, Google Pay) - Koszt przesyłki za przedpłatą 15,99 zł
Odbiór osobisty
Możliwy WYŁĄCZNIE po wcześniejszym złożeniu zamówienia poprzez stronę internetową, drogą mailową lub telefonicznie. O gotowości i sposobie odbioru poinformujemy Państwa drogą mailową.
UWAGA na miejscu nie ma możliwości zakupu części jedynie ich ODBIÓR.
Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany formy przesyłki w przypadku zamówień elementów szklanych, płynnych i innych, których bezpieczny i bezszkodowy transport jest utrudniony. W takich wypadkach preferujemy wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej. Przed nadaniem wysyłki sklep wysyła informację do nabywcy celem akceptacji warunków zmiany realizacji zamówienia.
W przypadku zamówienia części na specjalne zamówienie klienta zastrzegamy sobie prawo do pobrania zaliczki lub przedpłaty - bezzwrotnej w przypadku gdy warunki zamówienia zostaną złamane przez Zamawiającego.
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, konsument ma prawo do odstpienia od umowy bez podania przyczyny o terminie 14 dni od otrzymania towaru oraz jego zwrotu w terminie 14 dni. Stosuje się zasady wynikające z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dodatkowo przepis ten dotyczy sprzedaży konsumenckiej, tylko osobie fizycznej, użytkowanie towaru nie może być związane z jakąkolwiek działalnością gospodarczą.
Towar podlegający zwrotowi nie może być używany lub uszkodzony. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny.
Klient zwracany towar wysyła tylko i wyłącznie na koszt własny, z dołączonym pisenmym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Klient powinien podać również numer konta, na który sklep zwróci zapłatę. Przesłany w ten sposób towar zostanie w ciągu 3 dni sprawdzony przez sklep i jeżeli spełnia wymagania zwrot zostanie przyjęty a płatność przelana na konto wskazane przez kupującego w formularzu w ciagu 14 dni.
Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady lub towar jest niezgodny z zamówieniem, powinien niezwłocznie poinformować o tym sklep WYŁĄCZNIE drogą e-mail ([email protected]) umieszczając w tutyle nr zamówienia i opisując dokładnie zaistniały problem. Po zapoznaniu się ze sprawą nasi konsultanci podejmą kroki celem wyjaśnienia reklamacji. W przypadku konieczności odesłania reklamowanej części do nas koszty wysyłki pokrywa kupujący. Koszty przesyłki reklamacyjnej zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji. Reklamowany towar zostaje wymieniony na pozbawiony wad i wysłany na koszt sklepu do klienta. Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu np. braku towaru na stanie następuje zwrot poniesionych kosztów na podane przez klienta konto.
Czas rozpatrywania reklamacji do 14 dni. Zamawiana elektronika tj. moduły, sterowniki, programatory, nie podlega zwrotom. Wyżej wymienione elementy są programowane pod konkretny numer seryjny sprzętu. Są to rzeczy wykonane na zamówienie,według specyfikacji przekazanej przez konsumenta.
Sklep nie przyjmuje ŻADNYCH przesyłek odsyłanych
bez konsultacji z działem reklamacji.